úterý 6. září 2016

Tortilla wrap

Už několikrát jsem se pokoušela udělat dobrý wrap, ale nikdy se mi to nepovedlo. Až dneska. Tohle se mi prostě fakt povedlo. Fotka opět nic moc, holt fotograf ze mě nebude :D ale chuť je výtečná.


Tortilla:
Smícháme cca hrnek mouky se lžící oleje, osolíme a přidáme vodu podle savosti mouky. Těsto má být hodně tuhé. Rozdělíme na několik částí, podle toho, jak velké chceme tortilly. Vyválíme velmi tenké kulaté placky a zprudka opečeme na sucho na pánvi.

Žlutý dip:
Uvaříme červenou čočku doměkka. Rozmixujeme s trochou vody (tak, aby to šlo rozmixovat, takže radši přidávat po troškách), osolíme a přidáme dijonskou hořčici podle chuti a trochu kurkumy na barvu.

Zelený dip:
Na grilu opečeme zelené papriky a česnek (měla jsem dvě středně velké papriky a dva stroužky česneku), následně rozmixujeme se solí a olivovým olejem (tolik, aby to šlo krásně rozmixovat a vytvořilo to hladkou konzistenci).

Wrap:
Tortillu potřeme nejprve žlutým dipem, poté zeleným dipem, položíme list salátu a poklademe kolečky rajčat a zarolujeme.

Dobrou chuť přeje Nikki :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat